| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Hawkeye_nl
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 10:19 Onderwerp: |
|
|
Krijg ik ook nog eens van de TNT doodleuk een Porto brief.
Of ik even strafporto wil betalen a 1,76 € voor onvoldoende frankering voor de brief aan het buitenland welke zij op de 27ste hebben verwerkt.
Dat wil zeggen dat mijn brief met opdrachtformulier meer dan 88 cent moet kosten en ook nog eens 8 dagen heeft rondgehangen bij de TNT voor het werkelijk is verzonden.
Vinden ze het nog gek dat klanten geen vertrouwen meer hebben in die prutsers!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Suzanne880

|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 10:35 Onderwerp: |
|
|
Ohw werkelijk..het is toch ook een organisatie van lik mijn neus...onvoorstelbaar. Het is maar goed dat ze langzaam maar zeker de monopoly positie aan het verliezen zijn.... _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Steph Moderator

|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 10:39 Onderwerp: |
|
|
Ongelofelijk maar goed, het lijkt er dan tenminste wel op dat hij nog gaat aankomen, al duurt het allemaal wel gigantisch lang :S _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
senna Site Admin

|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 17:32 Onderwerp: |
|
|
Balen zeg
Zit je met smart te wachten op de uitslag is de test niet eens gedaan.
Hebben ze hem nu wel binnen gekregen?
Heb je het anders gedaan dan anders?
Of zaten ze met hun hoofd al bij hun vakantie?
groetjes corina |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Astrid Moderator

|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 17:36 Onderwerp: |
|
|
Jeeee zeg, dat is flink balen, nou nog meer geduld hebben dus ...........  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rob
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 19:50 Onderwerp: |
|
|
| Nou lekker zeg.Nog langere spanning. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
José

|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 21:37 Onderwerp: |
|
|
Kan wel boze opmerking plaatsen maar dat heeft geen zin...
Wel jammer dat mijn collega's zo traag zijn met de portobrief.
Hopelijk is het sample snel binnen bij Taurus! Sterkte met wachten weer. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hawkeye_nl
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 8:02 Onderwerp: |
|
|
Sorry José, mijn reactie is uiteraard niet persoonlijk bedoeld maar een uiting van een stukje frustratie.
Ik heb de Porto inmiddels al voldaan en hoop alleen nog voor we op vakantie gaan uitsluitsel te hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
José

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 11:10 Onderwerp: |
|
|
Dat weet ik ook wel dat het niet persoonlijk bedoeld was, maar als je eens wist hoe TNT kapot wordt gemaakt door het vrijgeven van de postmarkt... heel veel mensen weten dat gewoon niet.
Zelfs wij als bezorgers merken de houding van de postbodes op kantoor. Kan ze idd geen r**t meer schelen of ze hun werk juist uitvoeren... ze vliegen er toch allemaal uit. Dus wij lopen hun fouten alsmaar te herstellen.
Net als dat wij de fouten van de concurrenten moeten herstellen omdat die gasten gewoon de juiste adressen niet weten .
Maar ik hoop van harte dat je de uitslag snel zult krijgen! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Suzanne880

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 15:43 Onderwerp: |
|
|
| José schreef: |
Dat weet ik ook wel dat het niet persoonlijk bedoeld was, maar als je eens wist hoe TNT kapot wordt gemaakt door het vrijgeven van de postmarkt... heel veel mensen weten dat gewoon niet.
Zelfs wij als bezorgers merken de houding van de postbodes op kantoor. Kan ze idd geen r**t meer schelen of ze hun werk juist uitvoeren... ze vliegen er toch allemaal uit. Dus wij lopen hun fouten alsmaar te herstellen.
Net als dat wij de fouten van de concurrenten moeten herstellen omdat die gasten gewoon de juiste adressen niet weten .
Maar ik hoop van harte dat je de uitslag snel zult krijgen! |
Heb je ook helemaal gelijk in José, maar mede dankzij het kunstmatig hoog houden van de tarieven, en op dit moment ook de grote onrust binnen TNT levert mij ook dagelijks enorme frustraties op in mijn werk.
Wij als mailinghuis lopen dagelijks achter de feiten aan in plaats van dat we het gewoon af kunnen geven en er geen omkijken meer naar hebben.
Maarrrrrr dat laatste wat je schreef is absoluut waar. De concurrenten maken er echt net zo hard een potje van hoor. Adressen vinden? Nee dat komt in hun woordenboek niet voor.
Krijg retouren met verhuisd en leegstaand, terwijl de bewoners er gewoon zitten al een jaartje of 30
En godzijdank zijn er mensen zoals jij die wel betrokken zijn bij het werk, en duidelijk voor kwaliteit staan. gelukkig zijn er nog een flink aantal mensen zoals jij waar ik mee kan lezen en schrijven waardoor vaak alles toch nog goed komt! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
José

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 20:21 Onderwerp: |
|
|
Kan me inderdaad voorstellen dat jij met je werk er ook last van hebt idd.
Zitten zoveel kanten aan een verhaal als pakketjes en post rondbrengen die mensen soms helemaal niet weten. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Suzanne880

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 20:59 Onderwerp: |
|
|
Absoluut waar José. Maar goed, gelukkig krijg ik nog heel veel post van A naar B in het daarvoor gestelde termijn, dus diep ongelukkig wordt ik er niet van
Maar moet voor jou ook lastig zijn om te moeten werken met mensen die zo gedemotiveerd zijn geraakt door de hele situatie? _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Astrid Moderator

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 21:04 Onderwerp: |
|
|
Laten we voor Erwin hopen dat de uitslag nu wel snel gaat komen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hawkeye_nl
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 8:03 Onderwerp: |
|
|
Gezien we morgen op vakantie gaan hoop ik echt enorm dat ik vandaag de uitslag binnen heb.
Mijn zus en zwager zijn bij ons thuis om de vogels te verzorgen maar toch, ik zou een stuk geruster gaan als ik weet wat de uitslag is! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Steph Moderator

|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 8:06 Onderwerp: |
|
|
Mijn duimen draaien volop. Misschien kun je vanmiddag het lab bellen? Hoop dat het er in zit en dat je vandaag nog weet waar je aan toe bent  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|