Senna

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Java Boom

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Senna Papegaaien Forumindex -> Huisvesting
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Broekema RC

BerichtGeplaatst: Ma Mei 10, 2010 15:34    Onderwerp: Java Boom Reageren met citaat

Ik ben bezig met het maken van een klim boom voor mijn Max dit schiet al mooi op.
maar nu zag ik de mooie Java bomen maar vind ze erg duur.

nu is mijn vraag heeft hier iemand een Java boom in huis ? zo ja hoe bevalt hij u?

Groetjes Reinier

Laatst aangepast door Broekema RC op Ma Mei 10, 2010 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
melina

BerichtGeplaatst: Ma Mei 10, 2010 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

java bomen zijn gewoon erg duur. ik zou gewoon lekker wat zelf in elkaar prutsen , is veel leuker en veel goedkoper en veeeel meer sloopplezier!
een bbtje krijgt een javaboom niet stuk dus is niet leuk meer na een tijdje.
Laughing
Cynthia

BerichtGeplaatst: Di Mei 11, 2010 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij vonden de javabomen ook te duur en hebben zelf met gewoon hout en wilgentakken vanalles in elkaar geknutseld.
Je kunt kijken of ze nog ergens van de gemeente aan het snoeien zijn en je dikke wilgentakken misschien mag meenemen?
Anders kun je gewoon onbewerkt hout bij doe het zelf kopen en kleine wilgentakken erbij op verwerken of kleine javatakken kopen en veel speelgoed eraan hangen.

Groetjes Cynthia
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
harry

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij hebben al weer een tijdje een javaboom, we hebben hem gekocht bij de de olde schuur in Assen. Ze waren toen een stuk goedkoper dan de bekende speciaal zaken. Weet niet of ze ze nu nog leveren

http://members.home.nl/deoldeschuur/

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Suzanne880

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik vond een javaboom schokkend duur, en beetje uit angst ook dat hij het misschien helemaal niet leuk zou vinden zou ik een rib uit mijn lijf armer zijn, en een sta in de weg rijker.
Dusss we hebben er zelf een gemaakt.
Tijdens het snoeien van de Wilgenbomen in het park een paar hele mooie takken op de kop getikt, gestript van de bast, laten drogen, geschuurd, in elkaar gebouwd, plaat eronder, Sisal touw erop, en Caesar geniet van voor tot achter, en is dus echt geinig voor weinig Smile
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Senna Papegaaien Forumindex -> Huisvesting Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: