| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Broekema RC

|
Geplaatst: Ma Mei 10, 2010 15:34 Onderwerp: Java Boom |
|
|
Ik ben bezig met het maken van een klim boom voor mijn Max dit schiet al mooi op.
maar nu zag ik de mooie Java bomen maar vind ze erg duur.
nu is mijn vraag heeft hier iemand een Java boom in huis ? zo ja hoe bevalt hij u?
Groetjes Reinier _________________ I love my bbtje
Laatst aangepast door Broekema RC op Ma Mei 10, 2010 17:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
melina

|
Geplaatst: Ma Mei 10, 2010 16:05 Onderwerp: |
|
|
java bomen zijn gewoon erg duur. ik zou gewoon lekker wat zelf in elkaar prutsen , is veel leuker en veel goedkoper en veeeel meer sloopplezier!
een bbtje krijgt een javaboom niet stuk dus is niet leuk meer na een tijdje.
 _________________ verliefd ben ik nog steeds,heerlijke beesten!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Cynthia

|
Geplaatst: Di Mei 11, 2010 11:08 Onderwerp: |
|
|
Wij vonden de javabomen ook te duur en hebben zelf met gewoon hout en wilgentakken vanalles in elkaar geknutseld.
Je kunt kijken of ze nog ergens van de gemeente aan het snoeien zijn en je dikke wilgentakken misschien mag meenemen?
Anders kun je gewoon onbewerkt hout bij doe het zelf kopen en kleine wilgentakken erbij op verwerken of kleine javatakken kopen en veel speelgoed eraan hangen. _________________
Groetjes Cynthia |
|
| Terug naar boven |
|
 |
harry
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 11:11 Onderwerp: |
|
|
Wij hebben al weer een tijdje een javaboom, we hebben hem gekocht bij de de olde schuur in Assen. Ze waren toen een stuk goedkoper dan de bekende speciaal zaken. Weet niet of ze ze nu nog leveren
http://members.home.nl/deoldeschuur/
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Suzanne880

|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 15:39 Onderwerp: |
|
|
Ook ik vond een javaboom schokkend duur, en beetje uit angst ook dat hij het misschien helemaal niet leuk zou vinden zou ik een rib uit mijn lijf armer zijn, en een sta in de weg rijker.
Dusss we hebben er zelf een gemaakt.
Tijdens het snoeien van de Wilgenbomen in het park een paar hele mooie takken op de kop getikt, gestript van de bast, laten drogen, geschuurd, in elkaar gebouwd, plaat eronder, Sisal touw erop, en Caesar geniet van voor tot achter, en is dus echt geinig voor weinig  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|